Interview Klaas Dijkhoff: Immigranten beter opgeleid dan autochtone Nederlanders

brvo

Staatssecretaris Klaas Dijkhoff: Immigranten beter voor Nederland dan autochtone Nederlanders en autochtonen moeten plaatsmaken en weggaan.

Uw verslaggever reist stad en land af om leuke en interessante verhalen voor dit periodiekje te verzamelen. Gisteren werd hem een interview gegund met staatssecretaris Klaas Dijkhoff, onze onvermoeibare ambassadeur voor gelukszoekers en vluchtelingen. We hadden al uit het nieuws kunnen vernemen dat Dijkhoff vindt dat de Nederlanders hun bek moeten houden over vluchtelingen en dat ze blij mogen zijn met al die vluchtelingen uit donker Afrika, Eritrea, Somalië, Syrië en Afghanistan want deze vluchtelingen zijn zonder uitzondering HOGER OPGELEID DAN OM HET EVEN WELKE AUTOCHTONE NEDERLANDER OOK. En de Nederlandse economie zal dan ook enorm gaan groeien door deze toestroom, en we moeten blij zijn met al deze professoren, doctors, ingenieurs uit Somalië en Eritrea.

Affijn reden genoeg om een vraaggesprek aan te vragen met deze held en gisteren had de moedige staatssecretaris even tijd voor ons na zijn heldhaftige en moedige optreden in Oranje waarvoor hij uiteraard alle lof verdient.

Verslaggever: Leuk dat u ons te woord kan staan Excellentie; wat een ellende daar niet in Oranje.

Dijkhoff: Ja zeg dat wel, die verrotte autochtonen in Oranje. Je zou ze per direct het land moeten uitzetten. Ze zijn ook nooit tevreden. Ze zouden juist blij moeten zijn met deze 1.400 vluchtelingen want deze zijn allemaal hoog opgeleid, zeer intelligent en zullen de lokale economie aldaar (die toch al niks voorstelt) een enorme boost gaan geven waarvan iedereen daar zal profiteren. Maar nee hoor, protesteren en ontevreden zijn dat is het enige dat die achterlijke, domme, laagopgeleide en gedegenereerde autochtonen in Nederland kunnen.

Verslaggever: het zit u wel hoog he? Toch kun je het je ook wel een beetje voorstellen dat die mensen bang zijn voor zoveel nieuwe bewoners uit een andere cultuur denk ik. Er wonen zeg 140 mensen in Oranje en om dan opeens 1400 mensen uit een andere cultuur erbij te krijgen, volgens mij is het wel logisch dat ze zo reageren.

Dijkhoff: Nou hier ben ik het dus helemaal niet mee eens. Ik (en met mij het hele kabinet) vind dat autochtone Nederlanders plaats moeten maken voor asielzoekers en vluchtelingen, of het nu economische of echte vluchtelingen zijn dat maakt niks uit, iedereen moet hier een warm en welkom huis kunnen vinden. Ik vind dat autochtonen dit moeten begrijpen en beseffen dat er voor hun geen plaats meer is in Nederland, ze hebben genoeg geprofiteerd van alle voorzieningen en zich dik en vol gevreten uit de overheidsruif, en nu is het de beurt aan anderen, mensen die het meer verdienen zoals deze vluchtelingen die wij nu een warm onderdak willen bieden. Ik vind dat deze vluchtelingen veel beter zijn voor Nederland en ervoor gaan zorgen dat de BV Nederland weer gaat floreren. Ze zijn namelijk allemaal buitengewoon hoog opgeleid (vooral de Eritreeërs) en zijn veel intelligenter dan de autochtone Nederlanders en ook veel leuker en aardiger (vinden  ik en mijn collega kabinetsleden), en dus ik zou zeggen. Autochtonen, rot op, ga weg, donder op en kom nooit meer terug.

Zo dat heb ik gezegd en ik moet zeggen het lucht op (er verschijnt voor het eerst een brede lach op het gespannen gezicht van de staatssecretaris)

Verslaggever: Nou meneer Dijkhoff, ik schrik hier wel wat van. Ik bedoel wij zijn beide ook autochtonen of niet? U wilt dus ook dat ik vertrek en oprot en uzelf dan? Gaat uzelf ook weg?

Dijkhoff: Nou dat hangt ervan af meneer de verslaggever, op welke partij stemt u? Als u op Groenlinks, de SP, de CU het CDA of de PVDA of op mijn partij de VVD stemt mag u wat mij betreft blijven want dan bent u een Gutmensch en dan bent u zeker voor de opvang van nog ontelbare miljoenen hoogopgeleide asielzoekers en dan bent u geen probleem. Wanneer u echter van plan bent op Wilders te gaan stemmen, ja dan is er voor u in Nederland geen plaats meer en moet u per direct het land verlaten.

Verslaggever: Ik stem helemaal nergens op want je kunt helemaal niks met welke politicus of welke politieke partij in Nederland dan ook. Wilders gaat het ook niet oplossen, die twittert en kwaakt alleen maar wat en doet onnozele uitlatingen maar verder komt hij niet.

Dijkhoff: Dat klopt; ik zal u een geheim vertellen; Wilders staat in werkelijkheid aan onze kant, hij doet net alsof hij de belangen wil behartigen van mensen die tegen ongebreidelde immigratie en de EU zijn, deze mensen hebben een soort uitlaatklep nodig, iemand die hun belangen wil behartigen, op deze manier worden deze mensen koest gehouden want ze denken dat wanneer ze op Wilders stemmen alles goed zal komen, en ze zelf verder niks meer hoeven te doen. Maar Wilders zal niks voor ze doen want die werkt voor ons, zodoende neutraliseert hij dus als het ware de bedreiging van de immigratie tegenstanders. Slim he?……

Lees verder>>>

Bron: GeenNieuws

geennieuws

Geef een reactie

