Verdreven van eigen erf

Screenshot_27

(Door: “Hoeiboei”)

Ik zat op een heuveltje midden op de hei. Ik zat daar in m’n eentje te genieten van het zonnetje. Ja, het beviel me daar bijzonder goed.

Ik zat er nog geen tien minuten of er kwamen twee kindjes op m’n heuveltje, dat maar een klein heuveltje is maar toch groot genoeg voor meer dan één als ’t moet. Ik lachte even naar ze en keerde mijn gezicht weer naar de zon.

Daar zaten wij dan met z’n drieën op ‘t door de zon beschenen heuveltje.

Toen kwam er een man op mijn heuveltje. De vader van de twee meisjes zo bleek. Hij ging met z’n rug naar mij toe zitten en praatte gezellig met z’n dochtertjes.

Lees verder>>>
(h/t “Jan Wandelaar”)

Bron: EJ Bron

bron-logo

Geef een reactie

