Mop van de dag

Passend

Er komt een zwarte vrouw bij de dokter en ze zegt: “Dokter, ik heb toch zo`n pijn in mijn arm”. De dokter zegt: Oke kleedt u zich maar uit.
De vrouw kleedt zich dus uit. De dokter zegt: “Wilt u in de rechterhoek van de kamer op uw hurken gaan zitten? De vrouw doet dat. Ze moet ook nog in de linker hoek van de kamer op haar hurken gaan zitten. Als ze klaar is mag ze zich weer aan kleden van de dokter.
De dokter zegt: “Oke dank u wel! U krijgt een mitella mee voor uw arm.” Daarna vraagt de vrouw aan de dokter: “Dokter, waarom moest ik nou op mijn hurken gaan zitten?”.
Zegt de dokter: “Ik krijg overmorgen een zwarte poef en ik wou even kijken waar die leuk staat”.

Geef een reactie

