VIDEO: Reactie Marine Le Pen op aanslagen in Parijs (inclusief Nederlandse vertaling!)

Mijn geachte medeburgers,

Wij maken een verschrikking mee. We maken een nationale tragedie mee. Gisteravond heeft de hoofdstad van Frankrijk een ongekende aanval van barbarisme beleefd, die de verdere toename van het geweld van de kant van het islamitisch terrorisme liet zien. Al voor de zesde keer gedurende het jaar 2015 sloeg dit toe in ons land. Frankrijk huilt om haar doden en ik huil met haar mee. Ook zijn mijn gedachten bij de vele gewonden, waarvan sommige zich in kritieke toestand bevinden. Ik wil mijn diepste medeleven en solidariteit betuigen aan de familieleden van de doden en gewonden. Ik maak een buiging voor de opofferingsbereidheid en professionaliteit van onze reguliere politie en reddingswerkers en wil hun mijn erkenning uitspreken. Zij verdienen de bewondering van het hele volk. Het is mijn plicht om te zeggen dat Frankrijk en de Fransen niet meer veilig zijn. En dat het nodig is om onmiddellijk te handelen.

Lees verder

Bron: EJ Bron

bron-logo

Geef een reactie

