En nu even de realiteit

Ik wil hier mijn mening over geven. Dit is MIJN mening over het (de)islamisering van Nederland en de EU. Dit is nergens gedocumenteerd.

Ik wil, en vele met mij, willen dat de PVV aan de macht komt en dat Nederland en de EU de-islamiseert. Maar hoe zou dat in werkelijkheid moeten plaatsvinden?

Laat ik voorop stellen dat ik hiermee 100% mee eens ben, hoe eerder hoe beter. Alle moslims die NIET volledig willen integreren, dan een enkeltje terug naar land van herkomst. Ook de “vluchtelingen” die hier alleen hun handje open houden, moeten worden terug gestuurd van waar ze vandaan komen.

Maar hoe realistisch zou dit zijn?  

Vrijwillig zullen ze NIET vertrekken, dat is een vaststaand feit. Maar hoe dan wel? Dan zullen wij ze moeten dwingen. Zouden ze dan wel meewerken aan hun gedwongen vertrek? Nee, dan worden ze illegaal. En daar hebben we al meer als genoeg van rondlopen. Wat blijft er dan nog over om ze terg te sturen?

Deporteren

Wat er dan overblijft is oppakken en terug sturen, DEPORTEREN dus. Volgens mij hebben de ouderen onder ons dit al eerder meegemaakt. Alleen kijk eens naar de realiteit. Zullen die moslims dit zomaar laten gebeuren? Nee, zoals al te goed bekend, zullen zij grijpen naar geweld. Dat is de enigste middel die zij kennen. Ze zullen echt niet zeggen, “ok, wij moeten het land uit, dus gaan we maar”.

Maar ook aan deporteren zitten haken en ogen. Er is de grondwet die de “burgers” beschermt.  Dit is natuurlijk wel mogelijk. Hierbij moeten dan wel wetten worden aangepast. Schengenverdrag opzeggen, de grondwet kan met de benodigde meerderheid worden gewijzigd. Maar dan zal Nederland, internationaal volledig worden geisoleerd.

Zie:

Hoe de-islamiseer je Nederland? Een essay.

Deze onvrijwillige vertrek zal gepaard gaan met de nodige (hevige) geweld. In hoeverre is de gemiddelde Nederlander bereid om tegen dit geweld een antwoord te hebben? Wat ik, persoonlijk, kan inschatten, zal men met dezelfde middelen proberen terug te slaan, dat waarschijnlijk zal uitmonden op een burgeroorlog. De moslims zullen zich met alle middelen verzetten tegen deportatie. En wat zal dan de uitkomst zijn van deze burgeroorlog?

 dendieje

2 gedachtes over “En nu even de realiteit

Geef een reactie

