De-mo-fucking-cra-tie !

Dit zou in ieder geval moeten zijn. Elkaar helpen moet vanzelfsprekend zijn. Individualisme mag niet meer bestaan in de tijden.

Fenixx.org

Door: “iemand

Iedere Nederlander is belanghebbende. Als het huis van mijn buurgemeente in de fik staat kom ik helpen. Als het vuur zich verspreidt door Nederland ga ik helpen. Ik hoop dat als mijn gemeente in de fik staat de rest van Nederland ook komt helpen.

Iedere Nederlander is belanghebbende om deze stroom goudzoekers tegen te houden.
Elke goudzoeker die er bij komt betekent op zijn minst dat drie van onze oudjes in de stront zakken. Geld dat naar onze oudjes kon, gaat nu naar goudzoekers. Wij zijn ALLEMAAL belanghebbend.

Laten wij de inspraakavonden beperken tot democratisch gekozen organen, en burgers. De koning bijvoorbeeld is geen gekozen staatshoofd. Zijn inbreng in dit debat is in mijn ogen dan ook waardeloos. ‘berichten van de onderdrukker’. Ongekozen burgemeester: idem. Vertegenwoordigers van onze zogenaamde volksvertegenwoordiging: wie orders aanneemt uit het onverkozen en door het volk afgewezen Brussel, vertegenwoordigt het volk niet…

View original post 209 woorden meer

Geef een reactie

