Aan de Nederlandse overheid: Ik klaag u aan!

eunmask

Een keiharde aanklacht! Iedere Nederlander moet dit doorsturen! Dan kunnen ze het niet negeren!

recht

Aan de Nederlandse overheid: Ik klaag u aan! Ik klaag u aan namens mijzelf, mijn kinderen en kleinkinderen. Ik klaag u aan namens het Nederlandse volk.

Ik klaag u aan vanwege uw structurele en groteske verspreiding van leugens. Leugens over een aantrekkende economie die niet aantrekt, leugens over het afnemen van werkeloosheid die niet afneemt, leugens over vluchtelingen die geen vluchteling maar grotendeels dieven zijn. Ik klaag u aan wegens creatief boekhouden en het op grove schaal falsificeren van feiten.

Ik klaag u aan voor het verraad van ons land aan de Europese Unie. Voor het verraad van de Nederlandse cultuur, democratie en het secularisme, aan gewelddadige barbaarse moordzuchtige religies uit den vreemde. Voor het verraad van de Nederlandse ouderen, gehandicapten, chronisch zieken en langdurig schuldloos werkelozen, aan verre vreemdelingen die niet voor oorlog op…

View original post 936 woorden meer

Geef een reactie

