Is Nederlander zijn vermoeiend?

slapen

Wat is er eigenlijk aan de hand met ons?  Zijn wij zo lui geworden?

Het is absoluut NIET mijn intentie om andere mensen tegen de haren in wrijven, tegen de schenen te schoppen en dit is niet meer dan een persoonlijke mening. Ook ga ik niet oproepen tot verzet en/of revolutie.

Ik ben dan momenteel niet actief op de site, maar dat wil niet zeggen dat ik niets bijhoud. Onze democratie ligt op z’n gat. Nederland islamiseert in een rap tempo. Ook worden we belogen, bedrogen en uitgeknepen door onze eigen regering. Alles, maar dan ook alles wordt ons afgenomen. Ik ben er van overtuigd dat ik hier geen voorbeelden hiervan hoef neer te zetten. Als ik een rondje maak naar de diverse uitstekende sites en de vele reacties lees, dan kan ik er bijna van uit gaan dat het verzet hoog is. Dat concludeer ik uit reacties zoals, “we moeten de straat op, we gaan massaal naar Den Haag, we doen dit, we doen dat, we leggen het land plat”. Allemaal goede voornemens, maar helaas komt dit niet verder dan woorden die getypt worden achter de pc.

pc.png

Maar welk echte verzet hebben we in ons land?

Indentitair Verzet, De Patriotten, Pegida Nederland. Dit zijn in ieder geval de bekende verzetsgroepen. Daar mogen wij echt trots op zijn. Maar zijn wij dat ook werkelijk? Kijk naar de opkomst van de Pegida-demonstraties. Dit kan men niet hoog noemen, eerder tegenvallend. Hoe kan dat? In Duitsland is WEL een opkomst van in de tienduizenden. Is Pegida nog niet zo bekend in ons land? Is Pegida niet duidelijk genoeg in hun bedoelingen?

Indentitair Verzet is niet verder gekomen, zover ik weet, dan het beklimmen van een moskee in aanbouw.

Demonstraties van De Patriotten is bij mij niets bekend.

Nu wil ik zeer zeker deze organisaties NIET voor het hoofd stoten want hun bedoelingen zijn zeker goed maar op een of andere manier wil het niet van de grond komen. Dus blijft er de vraag over: WAAR BLIJFT HET VERZET IN NEDERLAND??

Zijn wij lui geworden, monddood gemaakt, viert egoisme/individualisme hoogtij?

Dit mag ik toch niet hopen. Er wordt steeds meer rekening gehouden met de islam. De islam krijgt steeds meer macht in ons land (en andere westerse landen). Volgens alle artikelen in de bekende sites, wordt dit NIET geaccepteerd. Maar dan zal er wel meer moeite voor gedaan moeten worden.

DUS:

 

dendieje

 

 

3 gedachtes over “Is Nederlander zijn vermoeiend?

  1. Er zijn een aantal oorzaken, waardoor het in Nederland niet van de grond komt. Hoofdoorzaak is na mijn mening dat de regering zich geen ruk van het volk aantrekt.

    Voorbeeld: we hebben met een meerderheid tegen de Europesche grondwet gestemd, werd volledig genegeerd. We hebben met een meerderheid tegen het associatieverdrag met de Oekraine gestemd, werd eveneens volledig genegeerd. Een aantal jaren geleden was de Partij van de Vrijheid (PVV) de onbetwiste winnaar van de landelijke verkiezing. Er werd een “gedoog cabinet” geformeerd, zonder de PVV.

    Dit land is inmiddels een dictatoriaal bananenkoninkrijk. Het volk dat het niet eens is met de volstrekt onnozele keuzes van dit incompetente nepparlement wordt door de minister president voor tokkies en idioten uitgescholden.

    Wie wel de waarheid durft te zeggen, wordt vervolgd (Geert Wilders).

    Het ventileren van je mening op sociale media schijnt meer effect te hebben, dan de straat op gaan, een kampvuur aan te steken en Cumbaja te zingen.

    Like

    • Heel correct. Dus wat blijft er over voor ons om te doen. Het ventileren van je mening op sociale media schijnt inderdaad meer effect te hebben. Maar geeft het ons wel de gewenste effect? Het is wel erg veel wat wij zouden willen veranderen. Ik zou ook de vraag kunnen stellen: wat hebben wij er voor over om deze veranderingen te bewerkstelligen? Voorbeeldje, Pegida roept op om geen geweld te gebruiken. Prima, zeer goed, zou ook niets anders mogen zijn. Maar dan is er wel een klein probleempje. Onze “tegenstanders” maken WEL gebruik van geweld. Is het niet zo dat wij onszelf mogen verdedigen? Als er bij een geweldloze demonstratie wel geweld tegen ons wordt gebruikt, moeten we dan weglopen? Begrijp me niet verkeerd, ik tegen geweld en zal dit ook niet propageren. Maar men gaat niet voor niets de straat op. En met de huidige leiders heeft het geen nut om “geweldloos” te demonstreren. Ik bedoel geen moord en doodslag, maar wel een steviger verzet zodat ze zien dat we het echt menen en ons niet laten wegjagen voor dreigementen. Ik weet dat het verre van makkelijk is. Maar het is ook niet niks wat wij willen bereiken.

      Like

      • Nog even dit Marti:
        U stelt dat met ventileren van mening op sociale media meer effect schijnt te hebben gaat maar voor een deel op. Tegenwoordig wordt de mening schrapt, account gesloten en/of staat de politie voor de deur.
        Weet ik ook uit eigen ervaring. Mijn Facebook account is ook gesloten. Deze kan ik weer openen als ik een kopie van mijn ID meestuur.

        Like

Geef een reactie

